گزینه طلا

گزینه طلا
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گه ل و آدرس gel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
وقتي پايان داستان،دستان مهربان تونباشد،بگذار قصه گو هر طور ادامه دهد
…………………………………………………. 
مخلصه همه اونايي که چراغ رفاقتشون واسه ماهميشه نفت داره.
…………......………………………………
 
وقتي‌ که چشمم به تو افتاد،قلبم شروع به تپيدن کرد،رنگ از رخسارم پريد،نگاهت مي‌کردم تو هم با همان چشمان درشتت به من خيره شدي و من تمام قوايم را جمع کردم و فرياد زدم
.
.
.
.
.
سوسک!
………………………………………………..
 
توبشوساحل قلبم،من ميشم ماهي مرده:تابگن به عشق ساحل لب درياجون سپرده!!!
………………...................……………...
 
انسان به آنچه مي نگرد شبيه آن ميشود،يقين دارم تمام عمرت به ماه نگريستي.
…………………………………………….
 
از گل واشده در دورترين بوته ي خاك
به تو اي دوست سلام
حالت آياخوب است؟
روزگارت آبيست؟
همه اينجا خوبند
ني لبك مي خواند
قاصدك ميرقصد
باد عاشق شده است!
فكرمن باش كه من فكر توام...
……………………………………………..
 
به وسعت قلب کوچکم به يادت هستم.شايدکم باشداماقلب هرکس تمام زندگي اوست..تقديم به رضاي عزيزم
…………………………………………………….
 
صداى خنده هاى خدا را ميشنوى ؟ دعاهايت را شنيده و به آنچه محال ميپندارى ميخندد !
………………………………………………
اونقدر که فکرشو ميکني دوستت ندارم،چون اونقدر دوستت دارم که نميتوني فکرشو بکني!
………………………………………………..
مادر زن چيست؟?سلاحي است انفرادي، اتوماتيك، پركار و قابل استفاده در جنگهاي خانه به خانه كه با جيغ عيال مسلح و با خون داماد خنك ميشود.
…………………………………………….. 
سلامتي رفقايي که آتيش معرفتشون جنگل بي معرفتارؤخاکسترکرده!
…………………………………………..
 
ترجيح ميدهم با کفشهايم در خيابان راه بروم و به خدا فکر کنم،تا اينکه در مسجد بنشينم و به کفشهايم فکر کنم(دکترشريعتي)
……………………….………………
 
اعصاب چيست? چيزيست كه هيچ كس ندارد ولي توقع دارند تو داشته باشي? توقع چيست? چيزيست كه همه دارند و انتظار دارند تو نداشته باشي.
………………………………………….
خداياکودکان گل فروش رامي بيني؟!مردان خانه به دوش،دخترکان تن فروش،مادران سياه پوش،واعظان دين فروش،محرابهاي فرش پوش،پسران کليه فروش،زبانهاي عشق فروش ،انسانهاي آدم فروش،همه را ميبيني؟ميخواهم يک تکه آسمان کلنگي بخرم،ديگر زمينت بوي زندگي نميدهد!!!
……………………………………….
عاقبت گر عمري باشد ماندگار، ميگذارم اين سخن به يادگار. . .
مينويسم روي کوه بي ستون! ((زنده باد ياران خوب اي روزگار))
……………………………………………. 
من خدارادارم ،كوله بارم بر دوش ،سفري مي بايد،سفري تا ته تنهايي محض، هركجا لرزيدي، ازسفرترسيدي فقط آهسته بگو:من خدارا دارم.
………………………………………………..
ديدي اي دل عاقبت زخمت زدند،گفته بودم مردم اينجابدند،ديدي اي دل ساقهواقعا دوسش داشته باشه اگه دوست داشتن باشه اصلا اين چيزامهم نيست. براي عشق اواينجانبود،بهارعمرراديدي چه شد،زندگي راهيچ فهميدي چه شد،اي دل اينجابايدازخودگم شوي،عاقبت همرنگ اين مردم شوي.
…………………………………………..
از يه ني ني ميپرسن عشق يعني چي؟ميگه:عخش يعني بزالي اوني که دوسس دالي از پفکت بوخوله ولي فقط توتا.
…………………………………………
يارو رفت به دختره شماره بده
دختره گفت: آقا ببخشيدا من شوهر دارم...
اونم گفت: اشکال نداره اتفاقا خيالم راحته ، وقتي من نيستم يکي ديگه بالاي سرت هست ...!!
………………………………………………….
 
رفتم تو دستشويي خونه ، درش هم خرابه ، باباهه يوهويي درو باز کرده ميگه اِ تويي؟؟
ميگم نَه دروازبان تيم ملي برزيله
…………………………………………..
دستانم تشنه ي دستان توست/ گوشهايم در حسرت حرفاي توست/ چشمانم هر دمي در آرزوي ديدنت/ اي كه جانم فداي يك لبخند توست.
………………………………………..
خدايم را دوست دارم وبا وفاتر از او سراغ ندارم.به رسم همين وفاداريست كه كساني راكه دوست دارم به او مي سپارم.
…………………………………………
كمترين محبت ها از ضعيف ترين حافظه ها پاك نميشود. پس فراموش نخواهي شد وقتي پيشه ات مهربانيست.
…………………………………………..
قلمراد يه تيکه آشغال ميپره تو چشش ميره جلو آينه هي فوت ميکنه زنش بهش ميگه ديوونه تو فوت نکن بزار اون فوت کنه..
…………………………………………….. 
از غضنفر ميپرسن چرا امشب اخبار اينقدر طولاني شده؟ميگه فکر کنم امشب قسمت آخرشه
………………………………………………  
مهم نيست دختري يا پسر اگه تونستي باقلب كسي بازي نكني اونوقت "آدمي"
………………………………...........
به سلامتي رفيقي که مياد سر خاکم. منم با اينکه جون ندارم به پاش بلند بشم، ولي خاک زير پاشم.
………………………………………………
ترکه ميره مکه با خودش آر پي جي ميبره ميگن اين ديگه براي چيه ميگه با اين سنگايي كه ميندازين شيطون نميميره
…………………………………………..
چارلي چاپلين:با پول ميشود رختخواب خريد ولي خواب نه،ساعت خريد ولي زمان نه، ميتوان مقام خريد، احترام نه.دارو خريد ولي سلامتي نه.خانه خريد،زندگي نه.و بالاخره ميتوان قلب خريد ولي عشق نه...
……………………..............……………..
تو اين دنيا؛تو اين عالم؛ميون اين همه ادم؛ببين من دل به کي دادم؛به اوني که نميخوادم؛دلم شيشه؛دلش سنگه واسه سنگم دلم تنگه..
……………….......…………………… 
چيه تاصداي گوشيت درميادميپري روش، خوبه تاصدات درمياديکي بپره روت!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سر گرمیجوک و لطیفهاسمس
[ پنج شنبه 6 بهمن 1390 ] [ 22:48 ] [ آزاد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید به خیر بین بو ویبلاگی من WELCOM TO BLOG GEL
امکانات وب