گزینه طلا
 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

آیا این یک هواپیما است ؟


موضوعات مرتبط: پند واندرز
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 ] [ 23:12 ] [ آزاد ]
 
پردرآمدترین مشاغل ایران کدام هستند؟
دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود. اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند!

این شاید خودش موضوع خوبی برای یک پرونده در آینده باشد که چرا ما تا این حد پنهان کار یا محافظه کار هستیم اما فعلا همین بس که این فضا را درک کنید و بدانید ما برای تهیه این پرونده با چه دشواری هایی مواجه بودیم.

موضوع پرونده درآمدزاترین تخصص های حال حاضر ایران است. این موضوع را با پردرآمدترین اشخاص ایران اشتباه نگیرید که آن حکایت دیگری دارد. حتی موضوع مورد بحث ما مربوط به مشاغلی مثل ساختمان سازی یا کارخانه داری نیست که آنها بیش از تخصص به سرمایه نیاز دارند.

بنابراین پرس و جو درباره پردرآمدترین مشاغل حال حاضر ایران را آغاز کردیم و فهرستی که همراه با توضیح می خوانید حاصل همین جست و جو میان جامعه محافظه کار ایران است!

متخصص کامپیوتر

کسب درآمد مدرن
 

دیگر حتی در بقالی ها هم روزگار بدون کامپیوتر سر نمی شود. دنیا مدرن شده و در هر کسب و کاری نیاز به استفاده از کامپیوتر وجود دارد. بعضی مشاغل که حتی بدون این وسیله فلج می شوند، نمونه اش همین روزنامه نگاری که اگر کامپیوتر را از تحریریه ها بردارند همه از ناتوانی به گریه می افتند.

در ماه های واپسین سال گذشته بود که چند روزی استفاده از ای میل ها ناممکن شد. بعدها که کارشناسان حوزه فناوری در یک سایت خبری به تحلیل ماجرا پرداختند، آمارهای شگفت آوری از میزان خسارت های اقتصادی بابت همان چند روز مسدودشدن ای میل ها به دست آمد.

در واقع امروز معاملات تجاری مهم و رد و بدل شدن پول در شبکه های بانکی داخل و خارج کشور توسط اینترنت و از طریق کامپیوتر صورت می گیرد. به این ترتیب برمی گردیم به سر خط ماجرا و همان متخصص های کامپیوتر.

درآمد متوسط: سالانه ۳۰ میلیون تومان

بالاترین درآمد: سالانه ۱۵۰ میلیون تومان

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 ] [ 23:9 ] [ آزاد ]

 

تصاویر بسیار زیبا از طاووس


موضوعات مرتبط: جالب
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 ] [ 11:31 ] [ آزاد ]

 

روش صحیح برخورد با فرزندان تان را بدانید!

 

حقیقت این است که پدر و مادر بدون اضطراب در هیچ جای دنیا وجود ندارد. و همواره پدر و مادر‌ها نگران سلامتی، بهداشت، روابط، نگرش و رفتار کودک‌شان هستند. همیشه نگران موفقیت آنها در زندگی هستند و دائم به خودشان می‌گویند آرام باش همه‌ چیز خوب پیش می‌رود؛ ولی چگونه می‌توان آرام بود وقتی فرزند شما به حرف‌ های شما گوش نمی‌دهد و به رفتار شما توجهی نمی‌‌کند. گاهی حتی داشتن یک خانه آرام و روابط صلح‌آمیز به رویایی دست نیافتنی تبدیل می‌شود و احساس می‌کنید هیچ‌گاه به آن دست پیدا نمی‌کنید. «مطمئن باشید زمانی که چیزی را از فرزندتان با خواهش و التماس می‌خواهید، هیچ‌گاه به آن دست پیدا نخواهید یافت؛ زیرا او شما را یک شخصیت آسیب‌پذیر خواهد دانست. حفظ آرامش والدین در برابر کودکان بسیار اهمیت دارد. ما معمولاً با نشان دادن واکنش‌های عجیب و غریب و فریاد کشیدن سعی می‌کنیم خودمان را آرام و کودکان را کنترل کنیم. بسیاری از ما معتقدیم که تنها راه آرامش‌مان حرف گوش کردن بچه‌هاست.

 


موضوعات مرتبط: دانستنی ها
ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391 ] [ 15:16 ] [ آزاد ]

نامه ای جالب که دوستمون آقای کردستانی از کردستان واسم ایمل کرده حتما بخوانید

در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ شنبه 23 ارديبهشت 1391 ] [ 12:47 ] [ آزاد ]

 

به نظر شما از کدوم دانشگاه مهندسی شو گرفته؟

گونه جدیدی از مهندس


از مهندسی زیبای یک حشره بسیار ریز لذت ببرید و ببینید که خدایی چه کرده

برش در امتداد خط مستقیم



قسمت آخر برای تعلیق خانه بُرش نمی خورد

 


موضوعات مرتبط: پند واندرزتصاویر
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 ] [ 23:49 ] [ آزاد ]

 

 
حکایت من و مدرسه و دروغ، حکایت من است و شب کویر و ستاره. اما ظاهرا چرخه یکسان بوده و اساتید نیز هر از چندی دروغی را به اذهان خام ما می بسته اند که دانستن آنها جدای از یادآوری خاطرات شیرین و سخت گذشته، مزید نمکی است بر دردهای چوب و شلنگ (همدردی مجدد با دهه پنجاه و شصتی ها).
 
نیوتن جاذبه را به خاطر افتادن سیب بر روی سرش کشف کرد. این داستان را همیشه در مدرسه ها می شنیدیم که نیوتن عزیز زیر درخت سیب نشسته بوده و سیبی که در همان اثنا روی سرش می افتد او را به فکر می اندازد و نهایتا قانون جاذبه توسط او کشف می شود. اما واقعیت این است که خود نیوتن هیچگاه این داستان را مطرح نکرده است و این داستان چندین دهه پس از کشف قانون نیوتن و بعد از مرگ وی بر سر زبانها افتاد. شاید این داستان را باید بزرگترین دروغی که در مدرسه ها به ما گفته اند نام گذاشت.
 

دروغ علمی که در مدرسه به ما گفتند

موضوعات مرتبط: دانستنی هاخبر
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 ] [ 9:45 ] [ آزاد ]
5 مطلب تامل برانگیز!

4. چرا اول قصه ها میگن یکی بود یکی نبود ؟

حقيقتي ديگر یکی بود یکی نبود، داستان زندگی ماست. همیشه همین بوده. یکی بود یکی نبود. در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن. با هم ساختن. برای بودن یکی، باید دیگری نباشد.
هیچ قصه گویی نیست که داستانش این گونه آغاز شود، که یکی بود، دیگری هم بود. همه با هم بودند. و ما اسیر این قصه کهن، برای بودن یکی، یکی را نیست می کنیم. از دارایی، از آبرو، از هستی. انگار که بودنمان وابسته نبودن دیگریست.

بقیه در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: داستانپند واندرزدانستنی ها
ادامه مطلب
[ شنبه 2 ارديبهشت 1391 ] [ 15:11 ] [ آزاد ]

 

میوه های سبز بهاری

میوه ی درخت بادام در ابتدای رویش تا حدودی سفت بوده و قشر خارجی آن سبز رنگ و پوشیده از کرک ظریفی می باشد. در داخل آن نیز روکشی قرار دارد که سفید و نرم بوده و مغز آبکی و نازک بادام را در خود نگهداری می کند. به مرور پوسته های رویی و داخلی بادام سخت تر شده و مغز بادام نیز شکل نهایی خود را می یابد. از زمانی که میوه جوان است و هنوز رشد کامل نکرده و کال است، به آن چغاله بادام گفته می شود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 فروردين 1391 ] [ 10:17 ] [ آزاد ]

 

 

ساخت موتور های زیبا از ساعت های قدیمی ! / هنر و خلاقیت


موضوعات مرتبط: تصاویرجالب
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 فروردين 1391 ] [ 10:10 ] [ آزاد ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید به خیر بین بو ویبلاگی من WELCOM TO BLOG GEL
امکانات وب